Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 04.05.2024, 10:07

Сайт вчителя 

початкових класів

Гури Світлани Миколаївни 

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [12]
Вікепедія

Wikipedia

Корисні сайти
Міністерство освіти і науки України Департамент науки і освіти Харківська академія неперервної освіти Відділ освіти Валківської РДА Освіта.ua Картинки по запросу картинка олександрівська школа Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені І.С.Буряка Урядовий сайт
Нова школа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Онлайн-курс
Онлайн-курс для вчителів початкової школи
PISA
PISA
Сайт існує

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті [ Додати статтю ]

Метод «зеленої ручки» у вихованні дітей

Отже, в чому суть:

Коли дитина вчилася писати, мама не підкреслювала червоною ручкою помилки дитини, як це робили в початковій школі. Вона виділяла зеленою ті букви і гачечки, які виходили у дитини добре. Дівчинці це дуже подобалося і завжди після кожного рядка вона просила: «Мам, яка вийшла краще за всіх?». І так раділа, коли мама обводила кращу букву зі словами: «Ідеально!».

У чому різниця між підходами?

У випадку підкреслення помилок червоною ручкою, ми концентруємося на помилках. Що відкладається в фотопам’яті? Правильно, ті букви, які написані кострубато, те, що неправильно. Чи побачили ви за цими червоними підкресленнями ідеально написані літери? Ні! Хочемо ми цього чи ні, але підсвідомо ми запам’ятовуємо те, що виділено.

У другому випадку ми концентруємося на тому, що зроблено правильно. Ми отримуємо зовсім інші емоції, інше сприйняття. Хочемо ми чи ні, але підсвідомо ми прагнемо повторити те, що було ідеальним. Це зовсім інша внутрішня мотивація – не прагнення уникнути помилки, а прагнення зробити добре.

А тепер увага, питання: як виділені помилки в зошиті впливають на майбутнє доросле життя?

Відповідь очевидна. Ми з дитинства звикаємо концентруватися на недоліках, на тому, що неправильно, на тому, що нам, здається, поганим. Нас привчали до цього в школі за допомогою червоного кольору, нас привчали до цього вдома, коли частіше робили зауваження за те, що зроблено неправильно, ніж хвалили за те, що ми зробили добре.

З 20 написаних в ряд гачків підкресленим був тільки один. Тобто 19 були написані добре, а 1 – неідеально. Чому ж ми сконцентровані на цьому одному?

Ось ця звичка (виділяти червоним погане), яку ми шліфуємо з самого дитинства і яку ніяк не забрати з нашої свідомості в дорослому віці, і стає найчастішою причиною незадоволеності в житті.

На чому фокус, те й росте. На що спрямована увага, те й збільшується. З дитинства все починається, з дитинства ми перетягуємо у доросле життя всі наші звички і навички, і не всі з них служать нам на добро.

Впроваджуючи принцип «зеленої пасти», ви побачите, що навіть, якщо ви не вказуєте дитині на помилки, вони поступово зникають самі собою, тому що дитина прагне зробити все відмінно сама, зі своєї доброї волі.

За матеріалами

Категорія: Мої статті | Додав: Світлана (30.11.2017)
Переглядів: 597 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Моя кнопка
Сайт вчителя початкових класів С.М.Гури
Пошук
Годинник
Точний час Харків
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Цей день в історії
Погода
booked.net
Рекомендую
Сайт творчої групи вчителів
 
Корисні кнопки
Освітній портал каталог сайтів Видавнича група «Основа» ІТЗО Академія інноваційного розвитку освіти Сервис онлайн тестирования Мастер-Тест



Інститут спеціальної педагогіки і психології НАПН України Відкрита група у Facebook "Інклюзивна освіта в Харківській області"

Copyright MyCorp © 2024