Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Вівторок, 23.04.2024, 09:40 |
Сайт вчителяпочаткових класівГури Світлани Миколаївни | |
Вітаю Вас Гість |
|
Виховна роботаВиховна проблема : " Виховання громадянських та патріотичних якостей особистості "
Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молодіa Циклограма класного керівника.doc Посадові інструкції класних керівників учнів 1-4 класів Методичні рекомендації годин спілкування.doc Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладах України 2018/2019 н.р.
Визначні дати 2018-2019 навчального року 2017/2018 н.р. На що має право вчитель в школі. Неможливо собі уявити урок без педагога. Вчителі є провідниками у світ знань. Права учня і вчителя у школі не зовсім однакові, ось перелік того, на що має право останній:
Обов’язки вчителів Незважаючи на те, що педагоги – дорослі люди і на них тримається весь навчальний процес, список обов’язків у них ніяк не менше учнівських:
Права класного керівника Після того як дитина переступає поріг школи в перший раз, він потрапляє в руки своєї другої мами – класного керівника. Саме ця людина стане їх головним наставником, захисником і путівником у нову для них шкільне життя. У всіх класних керівників, так само як і у інших вчителів, є свої права, які полягають в наступному:
На що не має право класний керівник У будь-якій установі є межа, через яку не можна переступати ні за яких обставин працівникам. Навчальних закладів це стосується в першу чергу, так як вчителі працюють із підростаючим поколінням, яке саме в шкільних стінах повинно навчитися того, як стати самостійною, відповідальною особистістю.
Обов’язки класних керівників Крім своїх безпосередніх обов’язків, як вчителі, класний керівник ще повинен виконувати ряд обов’язків:
Щоб обстановка в стінах навчального закладу була доброзичливою і сприятливій для засвоєння знань, батькам необхідно прищеплювати з раннього дитинства своїм малюкам правила гарної поведінки. Але в стінах навчального закладу для дітей вже важливо знати не тільки права учня в школі, але і коло своїх прямих обов’язків. Важливо, щоб батьки цікавилися шкільної життям своїх дітей, знали про всі його невдачі і успіхи, відношенні з вчителями та однолітками, щоб при необхідності вміти захистити їх права.
2016/2017 н.р. Національно-патріотичне виховання в початковій школі Один з найголовніших напрямків виховної роботи навчальних закладів – національно-патріотичне виховання. У початкових класах воно здійснюється в процесі навчально-пізнавальної діяльності як провідної. Досить важливо формувати здатність дитини відчувати себе членом сім’ї, родини, класного колективу; як учня, жителя села, міста; виховувати любов до рідної оселі, вулиці, країни, природи. На уроках української мови необхідно звернути увагу учнів на багатство і милозвучність рідної мови, пробуджувати любов до рідного слова, прагнення вивчати українську мову. Доцільно збагачувати мовлення молодших школярів формулами мовленнєвого етикету, показувати їх зв'язок із національними традиціями і звичаями українців та греків (на прикладі нашого села). Реалізуючи виховний потенціал загадок, лічилок, мирилок, приказок і прислів’їв, колядок, веснянок, уривків з казок, варто пояснювати дітям, що багатство і розмаїття народної творчості свідчить про мудрість і талановитість українського народу, а знання і трепетне ставлення до них стане запорукою збереження цього багатства для майбутніх поколінь. Через аналіз змісту текстів доцільно виховувати в молодших школярів повагу до національних традицій і символів українського народу, повагу до людей інших національностей, почуття гордості за відомих людей України, турботливе ставлення до цінностей і надбань нашої країни. Складовими уроків української мови та читання є виховні бесіди, інформаційний матеріал про Україну, написання творів про земляків, які прославили рідний край, листів підтримки, малюнків захисникам Вітчизни, що перебувають в зоні АТО. Невід’ємними системи національно-патріотичного виховання повинні бути тематичні уроки: «Свято рідної мови», «Шевченківське слово» тощо. Умова змісту математичної задачі – одне із джерел виховання особистості школяра, формування життєвих цінностей. Освітня галузь «Суспільствознавство» спрямовується на соціалізацію особистості, на патріотичне і громадянське виховання. Зміст навчального матеріалу передбачає набуття громадянських цінностей: про навколишній світ, засвоєння моделей поведінки, які відповідають законодавству України; оцінні знання про норми ставлення до явищ життя (розповіді про патріотичні вчинки, участь у волонтерських заходах та ін.). Уроки «Природознавства» пов’язані з вихованням екологічної свідомості, тобто шанобливого і відповідального ставлення до природи, рідного краю. На уроках «Музичного мистецтва» діти відчувають красу українського народного мистецтва, інноваційні особливості музики українського народу, національну своєрідність, спільне і відмінне в музиці різних народів. Формування у молодших школярів культури почуттів, ознайомлення їх з традиційними народними ремеслами, розвиток мотивації до праці, створення прекрасного – важливі завдання уроків трудового, образотворчого навчання. Необхідно проводити конкурси зображувальної творчості «Слава українським військовим», «У світі немає кращої країни, ніж Україна» та ін. Рекомендуємо виховні години проводити у формі зустрічей з волонтерами, учасниками бойових дій, майстер-класів за участю дітей та батьків. Важливе місце повинні мати виховні проекти: «Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо», «Я і моя родина», «Моя маленька батьківщина». Навчально-виховний процес повинні супроводжувати ситуаційно-рольові ігри, інсценування, колективне творче панно, тематичний зошит, усний журнал, групова справа, виставка-ярмарок, добродійна акція, догляд за рослинами і тваринами. Усе це сприятиме реалізації завдань концепції військово-патріотичного виховання . При цьому слід керуватись додатком до наказу МОН України від 16.06.2015 № 641 «Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді». Пам’ятка молодого громадянина України 1. Де б ти не був, з ким би ти не зустрічався, щоб не робив – пам’ятай, що ти вільний громадянин вільної держави України. Для її зміцнення і розвитку повинен кожним своїм кроком, словом і поглядом сприяти злагоді, порозумінню і розквіту своєї землі й народу. 2.У своєму повсякденному житті неухильно дотримуйся загальноприйнятих християнських заповідей, які складають основу духовності української нації. 3. Повсякчас сприяй відродженню духовних цінностей народу, постійно набувай ґрунтовних знань зі своєї історії, культури, традицій. 4. У себе та в своїх близьких постійно виховуй такі риси як патріотизм,чесність, мужність, терпимість до недоліків товариша, наполегливість у їх усуненні, що вестиме до зближення, об’єднання людей, розвитку почуття родинності. 5. Чесно і добросовісно трудись на благо зміцнення державності України. 6.Пам’ятай дні великих змагань за нашу соборність. Будь завжди готовим стати на захист цілісності української держави, її кордонів і народу, відчуй гордість від того, що ти є спадкоємцем боротьби за справу Володимирова тризуба і синьо-жовтого знамена. 7. Засуджуй байдужість, зраду державних інтересів України. 8. Завжди дбайливо стався до державного і приватного майна, охороняй екологічне середовище, раціонально використовуй природні ресурси. 9. Серцем відчуй єдність з державою, яка про тебе піклується і яку ти зміцнюєш. Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи .pdf
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |