Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | П`ятниця, 29.03.2024, 13:12 |
Сайт вчителяпочаткових класівГури Світлани Миколаївни | |
Вітаю Вас Гість |
|
Літературне читанняУ зв’язку з призупиненням навчально-виховного процесу та з метою забезпечення виконання навчальних програм організовано надання освітніх послуг шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій 19 квітня 2017 року
Тема уроку. Марія Чумарна " Казка про друга " О.Я.Савченко " Літературне читання,4 клас ", Київ Видавничий дім "Освіта" , 2015 с. 166–170 Опрацювання першої частини казки Виразне читання першої частини казки — Від чийого імені ведеться розповідь у казці? — Про що розмірковує хлопчик? — Кого він називає своїм другом? — Знайдіть опис Компутика. — Куди потрапив герой разом з Компутиком? — Як ви вважаєте, чому планета має таку назву? — Знайдіть її опис. — Якими були місцеві жителі? — Що відчув хлопчик, сидячи на горі? — Про кого він постійно думав? — Що пригадував? Опрацювання другої частини казки — Що трапилося з екраном? — Які почуття охопили героя? — Як змінилося небо? — Що хлопчик побачив високо вгорі? — Чому йому вдалося впізнати нашу планету? — Про кого знову згадав хлопчик? — Від кого сподівався отримати допомогу хлопчик? — Що розповідав хлопчикові невидимий голос? — Знайдіть і прочитайте роздуми хлопчика про своє відношення до Сашка. — Що йому вдалося збагнути? Опрацювання третьої частини казки Читання третьої частини казки учнями в парах — Хто повернув хлопчика додому? — До кого він забіг по дорозі до школи? — Що йому розповів Сашко? — Так хто ж справжній друг хлопчика? Доведіть свою думку. — Що у казці вас вразило, що — здивувало? — Коли ви хвилювалися найбільше? — Знайдіть у тексті, який із рядків казки виражає її головну думку, та поясніть свій вибір.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |