Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 29.03.2024, 10:37

Сайт вчителя 

початкових класів

Гури Світлани Миколаївни 

Меню сайту
Вікепедія

Wikipedia

Корисні сайти
Міністерство освіти і науки України Департамент науки і освіти Харківська академія неперервної освіти Відділ освіти Валківської РДА Освіта.ua Картинки по запросу картинка олександрівська школа Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені І.С.Буряка Урядовий сайт
Нова школа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Онлайн-курс
Онлайн-курс для вчителів початкової школи
PISA
PISA
Сайт існує

Поради батькам

 

    

Як батькам будувати стосунки з учителями

Тест для батьків.docx

Поради батькам.docx

Пам'ятка батькам учнів 1 класу

Малюк став першокласником.docx

Список речей до школи.docx

Що повинен знати і вміти першокласник.docx

Як батькам контролювати виконаннядомашнього завдання.docx

Як допомогти з навчанням непосидючій дитині.doc

Як виконувати домашнє завдання з дитиною.docx

Пам'ятка для батьків " Виховуємо в праці ".docx

Тест для батьків " Чи достатньо ви контактуєте з дітьми ? "

Абетка дисципліни.

10 фраз які вчителі хотіли сказати батькам .docx

Тест для батьків. Чи дратливі ви 

 

 

Організація роботи з набору учнів у 1 клас

Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені І.С.Буряка

Валківської районної ради Харківської області 2017 – 2018 навчальний рік

 

з/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальний

Примітка

1

Організувати прийом  документів в 1  клас

до 31.08.2017

Нужа Ю.П.

 

2

Організувати роботу консультпункту для батьків майбутніх першокласників

з 11.01.2017

Гура С.М.

 

3

Скласти попередні списки майбутніх першокласників

до 10.06. 2017

Костильова В.В.

 

4

Скласти програму з підготовки дітей до навчання в школі

до 01.01.2017

Гура С.М.

 

5

Провести збори для батьків майбутніх першокласників

05.04.2017

Костильова В.В.

Гура С.М.

 

6

Відвідати заняття та батьківські збори в ДНЗ с.Олександрівка

Протягом року

Гура С.М.

 

7

Скласти план підготовчих занять з майбутніми першокласниками

Травень 2017

Гура С.М.

 

8

Проведення підготовчих занять для майбутніх першокласників

Червень 2017

Гура С.М.

 

9

Оформлення ігрового куточка для майбутніх першокласників

Липень-серпень 2017

Батьки ,

Гура С.М.

 

10

Провести батьківські збори для батьків 1 класу «Особливості організації навчально-виховного процесу в 1 класі»

до 22.08.17

Гура С.М.

 

11

Підготовка дітей до участі у святі «День знань»

до 31.08.2017

Гура С.М.

Тарасюк М.М.

 

Класовод ______________ С.М.Гура

                                        Додаток до листа     від 14.02.2015 №  1/9-71          

Інструктивно-методичний лист

 щодо роз’яснення порядку приймання дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів

 

Відповідно до статті 18 Закону України «Про загальну середню освіту» зарахування дітей до першого класу початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів державної та комунальної форми власності (у тому числі ліцеїв, гімназій, колегіумів, колежей, що містять у своїй структурі школу        І ступеня) здійснюється на безконкурсній основі. Відтак, проведення тестувань, вступних випробувань, співбесід, інших заходів, що мають на меті встановлення відповідності рівня підготовки дитини до школи, не допускається.

Відповідно до Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 19.06.2003  № 389 та  зареєстрованої у Міністерстві юстиції України від    4 липня 2003 р. за № 547/7868, на конкурсній основі (співбесіда) організовується прийом до першого  класу виключно у спеціалізованих школах (школах-інтернатах).

Під час проведення співбесіди у спеціалізованих школах (школах – інтернатах) забороняється перевірка знань з математики, вмінь з читання і письма та іноземної мови. Співбесіда може мати на меті винятково пересвідчення  достатності рівня загального розвитку дитини, її функціональної готовності до систематичного навчання та здатності до вивчення дисциплін відповідно до спеціалізації закладу, наприклад,  фонематичний слух.

Результати співбесіди оголошуються не пізніше 5 днів після її проведення. Діти зараховуються до навчального закладу за наказом директора до початку навчального року.

Прийом дітей до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів (у тому числі ліцею, гімназії, колегіуму, колежу, що містить у своїй структурі школу І ступеня), які працюють, (планується організація навчання) за науково-педагогічними проектами, також відбувається на безконкурсній основі. Можливість успішно навчатись за обраною програмою має забезпечуватись не селекцією  дітей, а створенням відповідних навчально-виховних умов для всіх дітей, які є учнями даного навчального закладу.

Дітям, які вступають до першого класу школи І-ІІІ ступеня, що обслуговує мікрорайон, де мешкає дитина, не може бути відмовлено у зарахуванні.

У випадках, коли кількість заяв щодо вступу дитини до першого класу загальноосвітнього навчального закладу не за місцем проживання перевищує кількість вільних місць, перевага надається тим, чия заява була зареєстрована раніше.

Інформація про закріплення (чи  відсутність закріплення) за певним загальноосвітнім навчальним закладом мікрорайону (певної території обслуговування) обов’язково має розміщуватись на сайтах школи та інформаційному стенді для батьків майбутніх першокласників.

Для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи:

/Files/images/вступ до школи.JPG

 Інших документів для зарахування дитини до 1 класу  не передбачено. Також не можуть вимагатися відомості про місце роботи, посади батьків або осіб, що їх замінюють та інша інформація, не передбачена чинним законодавством.

Згідно зі статтею 12 Закону України "Про охорону дитинства" батьки несуть відповідальність за стан здоров'я дитини, її фізичний розвиток.

Відповідно до статтей 12, 15 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" медичні працівники, які проводять профілактичні щеплення, зобов'язані надавати об'єктивну інформацію особам, яким проводять щеплення, або їх законним представникам про ефективність профілактичних щеплень і можливі післявакцинальні ускладнення. Особам, що не досягли п'ятнадцятирічного віку, профілактичні щеплення проводяться за згодою їх об'єктивно інформованих батьків або інших законних  представників, які мають право відмовитися від щеплень за відсутності повної об'єктивної інформації про вплив щеплень на стан здоров'я і подальші наслідки. Якщо особа та (або) її законні  представники відмовляються від обов'язкових профілактичних щеплень, лікар має право взяти у них відповідне письмове підтвердження, а в разі відмови дати таке підтвердження - засвідчити це актом у присутності свідків.

Питання про відвідування навчального закладу дітьми, батьки яких відмовляються від щеплень, вирішується лікарсько-консультативною комісією (наказ Міністерства охорони здоров'я України від  29.11.2002 № 434 та затвердженого цим наказом примірного "Положення про підготовку дітей на педіатричній дільниці до відвідування дошкільного та шкільного загальноосвітнього навчального закладу").

Директор департаменту                                                             Ю. Г. Кононенко

 

 

«ДО ШКОЛИ З БАТЬКАМИ», АБО ЯК СПІЛКУВАТИСЯ З ВЧИТЕЛ

Як батькам спілкуватися з вчителями

4 аргументи проти дошкільної освіти та вступу до школи у 6 років

Моїй доньці 6 років, і вже рік я отримую запитання від знайомих, батьків, клієнтів:

  • Чи ви йдете в школу в цьому році?
  • Як ви готуєтеся до школи?
  • На які підготовчі курси ходите?
  • Яку додаткове освіта отримуєте?

Відразу відповім:

  • Не йдемо.
  • Не готуємося.
  • Не ходимо і не підемо.
  • Не отримуємо і не плануємо.

Раніше в мене ці питання викликали подив. Я не розуміла, чому це треба робити, навіщо? Чому всі батьки так стурбовані проблемою підготовки до школи? Може це я чогось не розумію?

Тоді я стала вивчати цю тему більш глибоко і завдяки своїм викладачам і колегам психологам по дитячому розвитку зі спокійною душею переконалася у своїй позиції.

ЧОМУ НЕ ПОТРІБНО ВОДИТИ ДИТИНУ НА ДОШКІЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ І ВЕСТИ ЇЇ ДО ШКОЛИ В 6 РОКІВ?

1. Основний розвиток дошкільника відбувається в грі. Саме в грі нормально розвивається психіка дитини. Краще, якщо він буде грати з однолітками. Зазвичай це сюжетно-рольові ігри, в яких діти відпрацьовують отримані від дорослих моделі поведінки, розряджають накопичені почуття, вчаться взаємодіяти один з одним.

Знаєте, який навик відіграє основну роль у шкільному успіху дитини? Це не вміння рахувати, читати і писати. Це вміння вступати в контакт з однолітками і з дорослими і підтримувати здорові відносини.

Завдання батьків – створити дитині умови для ігрової діяльності. Якщо замість гри та руху він починає висиджувати на передчасних уроках, ви отримуєте втомлену дитину з порушенням психоемоційного стану, з проблемами соціалізації, з ослаблим організмом і частими захворюваннями.

Недогравші діти в дорослому віці відрізняються несамостійністю і безвідповідальністю. Інакше це називають соціальною безпорадністю, яка є провідником у залежність.

Гра з дитиною є профілактикою залежності на всі 100%!

Одна моя знайома вчить англійської мови дітей, починаючи з 3-х років. І ось що вона сама говорить про це:

ШКОДА ЦИХ ДІТЕЙ. ЗАМІСТЬ ТОГО, ЩОБ ГРАТИ З ІНШИМИ ДІТЬМИ НА ДИТЯЧОМУ МАЙДАНЧИКУ АБО РАЗОМ З БАТЬКАМИ ВОНИ ЗМУШЕНІ ВЧИТИ АНГЛІЙСЬКУ. НАВІЩО? АЛЕ Я НЕ МОЖУ БЕЗ ШКОДИ ДЛЯ СЕБЕ ВИСЛОВЛЮВАТИ СВОЮ ДУМКУ, ТОМУ ЩО ЦЕ БІЗНЕС ЦЕНТРИ І ОБРОБЛЕНІ ТА ПЕРЕКОНАНІ В НЕОБХІДНОСТІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ ДИТИНОЮ БАТЬКИ. МЕНЕ ПРОСТО З’ЇДЯТЬ, ЯКЩО СКАЖУ ПРО ТЕ, ЩО ЦЕ НАСПРАВДІ ШКІДЛИВО ДЛЯ ДИТИНИ.

2. У дитини 6-7 років ще немає рефлексії, здатності здійснювати самоаналіз, бачити свої вчинки з боку і прогнозувати їх наслідки. Цей навик розвивається до 8-9 років. Тільки до цього часу дитина починає сама керувати навчальною діяльністю.

3. У дитини 6-7 років переважає робота правої півкулі головного мозку, що відповідає за образне мислення, творчість, інтуїцію, цілісне сприйняття світу. Але методики викладання розраховані на роботу виключного лівої півкулі, яка відповідає за логічне мислення.

У дітей ще не дозріли мозкові структури, що відповідають за аналіз текстів і розпізнавання символів, навіть якщо вони вміють читати з 4-х років!

До 7-ми років у дитини переважає ігрова мотивація. Для того, щоб вчитися, повинна переважати навчальна мотивація. В результаті дітям швидко стає просто нудно і вони практично відразу втрачають мотивацію до навчальної діяльності.

4. Все це підтверджують мої знайомі, які відвели дитину в школу в 6 років і шкодують про це. Їх діти мали труднощі в спілкуванні, розхитану психіку і проблеми у навчанні.

Підведу підсумок:

Додаткова дошкільна освіта і вступ до школи в 6 років шкодить вашій дитині!

Мабуть питання в іншому: «А НАВІЩО ЦЕ ПОТРІБНО ВАМ ЯК БАТЬКАМ?».

http://За матеріалами b17.ru

" Скажені " батьки - головний біль для будm-якого вчителя

 Вимоги до харчових продуктів та страв , призначених для продажу в навчальних закладах 

Школа як вирок : батьків збісили нові правила навчання 

 5 причин, чому діти не слухають батьків

Батькам про фінансову звітність шкіл

Консультація для батьків. Успішна адаптація першокласників

Як прийматимуть учнів до 1 класу/

Зарахування дітей до закладів освіти .Медичні довідки

Підготовка дитини до школи

 

Вхід на сайт

Моя кнопка
Сайт вчителя початкових класів С.М.Гури
Пошук
Годинник
Точний час Харків
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Цей день в історії
Погода
booked.net
Рекомендую
Сайт творчої групи вчителів
 
Корисні кнопки
Освітній портал каталог сайтів Видавнича група «Основа» ІТЗО Академія інноваційного розвитку освіти Сервис онлайн тестирования Мастер-Тест



Інститут спеціальної педагогіки і психології НАПН України Відкрита група у Facebook "Інклюзивна освіта в Харківській області"
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024