20 квітня 2018 року в приміщенні Харківської академії непреривної освіти відбувся онлайн- семінар «Ігровий освітній простір початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»: методологія, тенденції, шляхи створення» .
ЗАТВЕРДЖУЮ
Ректор КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»
Л.Д. Покроєва
« » квітня 2018 року
Програма онлайн-семінару
«Ігровий освітній простір початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»:
методологія, тенденції, шляхи створення»
(у межах постійно діючого онлайн-семінару за темою
«Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості дитини в умовах реформування
дошкільної та початкової освіти»)
для вчителів початкових класів, заступників директорів з навчально-виховної роботи,
методистів з початкової освіти районних (міських) відділів освіти
Тема: «Ігровий освітній простір початкової освіти в умовах реалізації Концепції
«Нова українська школа»: методологія, тенденції, шляхи створення»
Мета: удосконалення методологічної й практичної складової професійної підготовки вчителів початкових класів щодо створення ігрового освітнього для учнів 1 – 4-х класів.
Завдання:
«Нова українська школа»;
-
ознайомити з прогресивним педагогічним вітчизняним і міжнародним досвідом створення ігрового освітнього простору для учнів початкової школи;
-
надати практичну допомогу щодо створення ігрового освітнього простору для дитини із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю;
-
ознайомити з навчально-методичним забезпеченням створення ігрового освітнього простору для молодших школярів
Учасники: учителі початкових класів, заступники директорів з навчально- виховної роботи, методисти з початкової освіти районних (міських) відділів освіти.
Дата проведення: 20 квітня 2018 року.
Місце проведення: КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (вул. Світла, 41), ауд. 8..
Режим проведення: онлайн.
Час проведення: 14.00-16.00
Керівник: Коченгіна М.В., т. в. о. завідувача кафедри методики дошкільної та початкової освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», канд. пед. наук
За участі: Заліської О.М., викладача кафедри методики дошкільної та початкової освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;
Коваль О.А., викладача кафедри методики дошкільної та початкової освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»
Методичне забезпечення:
1. Презентаційні матеріали Заліської О.М., Коваль О.М., Коченгіної М.В.
План роботи онлайн-семінару
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Час
|
Відповідальний
|
Блок 1. Організаційний
|
І
|
1.1.Відкриття онлайн-семінару.
|
14.00 – 14.05
|
Коченгіна М.В.
|
Блок 2. Науково-методичний
|
ІІ
|
2.1. Методологічні засади створення ігрового освітнього простору в початкових класах відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» (за результатами аналізу
актуальних вітчизняних і зарубіжних наукових джерел)
|
14.05 – 14.35
|
Коченгіна М.В.
|
2.2. Розвиток інженерного мислення молодших школярів: особливості стану сформованості мислительної діяльності сучасних молодших школярів, методи, творчі завдання для розвитку інженерного
мислення учнів 1 – 4 класів
|
14.35 – 15.00
|
Коваль О.А.
|
Блок 3. Практичний
|
ІІІ
|
3.1. Ігровий освітній простір для дитини із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю
|
15.00-15.20
|
Заліська О.М.
|
3.2. Ігрові вправи використання творів живопису в умовах реалізації інтегрованого навчання в початковій школі
|
15.20-15.35
|
Коченгіна М.В.
|
3.3. Навчально-методичне забезпечення
створення ігрового освітнього простору для молодших школярів
|
15.35 – 15.55
|
Коченгіна М.В., Коваль О.А.
|
Блок 4. Підсумковий
|
ІV
|
4.1. Підбиття підсумків роботи семінару
|
15.55-16.00
|
Коченгіна М.В.
|
Т. в. о. завідувача кафедри методики
дошкільної та початкової освіти М.В. Коченгіна
http://newdl.edu-post-diploma.kharkov.ua/?redirect=0
|