Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 03.05.2024, 05:08

Сайт вчителя 

початкових класів

Гури Світлани Миколаївни 

Меню сайту
Вікепедія

Wikipedia

Корисні сайти
Міністерство освіти і науки України Департамент науки і освіти Харківська академія неперервної освіти Відділ освіти Валківської РДА Освіта.ua Картинки по запросу картинка олександрівська школа Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені І.С.Буряка Урядовий сайт
Нова школа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Онлайн-курс
Онлайн-курс для вчителів початкової школи
PISA
PISA
Сайт існує
Головна » 2018 » Квітень » 20 » Вебінар ХАНО "Ігровий освітній простір початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»: методологія, тенденції,шляхи
14:18
Вебінар ХАНО "Ігровий освітній простір початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»: методологія, тенденції,шляхи

Картинки по запросу онлайн-семінар

20 квітня 2018 року в приміщенні Харківської академії непреривної освіти відбувся  онлайн- семінар «Ігровий освітній простір початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»: методологія, тенденції, шляхи створення» .

                                       ЗАТВЕРДЖУЮ

Ректор КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

 

Л.Д. Покроєва

 

« » квітня 2018 року

Програма онлайн-семінару

«Ігровий освітній простір початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»:

методологія, тенденції, шляхи створення»

(у межах постійно діючого онлайн-семінару за темою

«Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості дитини в умовах реформування

дошкільної та початкової освіти»)

для вчителів початкових класів, заступників директорів з навчально-виховної роботи,

методистів з початкової освіти районних (міських) відділів освіти

 

Тема: «Ігровий освітній простір початкової освіти в умовах реалізації Концепції

«Нова українська школа»: методологія, тенденції, шляхи створення»

Мета: удосконалення методологічної й практичної складової професійної підготовки вчителів початкових класів щодо створення ігрового освітнього для учнів 1 – 4-х класів.

Завдання:

  • розвинути педагогічну ерудицію щодо методологічних засад створення ігрового освітнього простору в початковій школі відповідно до вимог Концепції

«Нова українська школа»;

  • ознайомити з прогресивним педагогічним вітчизняним і міжнародним досвідом створення ігрового освітнього простору для учнів початкової школи;

  • надати практичну допомогу щодо створення ігрового освітнього простору для дитини із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю;

  • ознайомити з навчально-методичним забезпеченням створення ігрового освітнього простору для молодших школярів

 

Учасники: учителі початкових класів, заступники директорів з навчально- виховної роботи, методисти з початкової освіти районних (міських) відділів освіти.

 

Дата проведення: 20 квітня 2018 року.

Місце проведення: КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (вул. Світла, 41), ауд. 8..

Режим проведення: онлайн.

Час проведення: 14.00-16.00

 

Керівник: Коченгіна М.В., т. в. о. завідувача кафедри методики дошкільної та початкової освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», канд. пед. наук

За участі: Заліської О.М., викладача кафедри методики дошкільної та початкової освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;

Коваль О.А., викладача кафедри методики дошкільної та початкової освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

 

Методичне забезпечення:

1. Презентаційні матеріали Заліської О.М., Коваль О.М., Коченгіної М.В.

 

План роботи онлайн-семінару

№ з/п

Зміст роботи

Час

Відповідальний

Блок 1. Організаційний

І

1.1.Відкриття онлайн-семінару.

14.00 – 14.05

Коченгіна М.В.

Блок 2. Науково-методичний

 

 

 

 

 

ІІ

2.1. Методологічні засади створення ігрового освітнього простору в початкових класах відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» (за результатами аналізу

актуальних вітчизняних і зарубіжних наукових джерел)

 

 

14.05 – 14.35

 

 

Коченгіна М.В.

2.2. Розвиток інженерного мислення молодших школярів: особливості стану сформованості мислительної діяльності сучасних молодших школярів, методи, творчі завдання для розвитку інженерного

мислення учнів 1 – 4 класів

 

 

14.35 – 15.00

 

 

Коваль О.А.

Блок 3. Практичний

 

 

 

 

ІІІ

3.1. Ігровий освітній простір для дитини із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю

 

15.00-15.20

 

Заліська О.М.

3.2. Ігрові вправи використання творів живопису в умовах реалізації інтегрованого навчання в початковій школі

 

15.20-15.35

 

Коченгіна М.В.

3.3. Навчально-методичне забезпечення

створення ігрового освітнього простору для молодших школярів

 

15.35 – 15.55

Коченгіна М.В., Коваль О.А.

Блок 4. Підсумковий

ІV

4.1. Підбиття підсумків роботи семінару

15.55-16.00

Коченгіна М.В.

 

Т. в. о. завідувача кафедри методики

дошкільної та початкової освіти М.В. Коченгіна

 

http://newdl.edu-post-diploma.kharkov.ua/?redirect=0

 

Переглядів: 530 | Додав: Світлана | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Моя кнопка
Сайт вчителя початкових класів С.М.Гури
Пошук
Годинник
Точний час Харків
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Цей день в історії
Погода
booked.net
Рекомендую
Сайт творчої групи вчителів
 
Корисні кнопки
Освітній портал каталог сайтів Видавнича група «Основа» ІТЗО Академія інноваційного розвитку освіти Сервис онлайн тестирования Мастер-Тест



Інститут спеціальної педагогіки і психології НАПН України Відкрита група у Facebook "Інклюзивна освіта в Харківській області"
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024