Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 29.04.2024, 20:04

Сайт вчителя 

початкових класів

Гури Світлани Миколаївни 

Меню сайту
Вікепедія

Wikipedia

Корисні сайти
Міністерство освіти і науки України Департамент науки і освіти Харківська академія неперервної освіти Відділ освіти Валківської РДА Освіта.ua Картинки по запросу картинка олександрівська школа Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені І.С.Буряка Урядовий сайт
Нова школа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Онлайн-курс
Онлайн-курс для вчителів початкової школи
PISA
PISA
Сайт існує
Головна » 2018 » Липень » 22 » СТРУКТУРА УРОКІВ ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ 1-4 КЛАСИ
01:11
СТРУКТУРА УРОКІВ ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ 1-4 КЛАСИ

ЧИТ

Етапи навчання позакласного читання

* Підготовчий етап (1 клас).

* Початковий етап (2 клас).

* Основний етап    (3 клас).

* Підсумковий етап (4 клас).

Підготовчий етап (1 клас)
 Завдання:  пробудження інтересу до дитячої книги; формування початкових умінь самостійно працювати з книгою.
Метод – читання-розгляд

Структура уроку позакласного читання у першому класі:

І. Організаційний момент.

II. Коротка вступна бесіда (Показ об’єктів, допоможуть зосередитися на сприйнятті твору).

ІІІ. Читання твору вчителем.

ІV. Бесіда за прочитаним (колективне відтворення змісту, роздуми над прослуханим).

V. Розгляд книги (обкладинки, ілюстрацій тощо).

VІ. Підсумок уроку.

Початковий    етап (2 клас)
 Завдання:  пробудження  і формування інтересу до самостійного читання книжок.

Структура уроку позакласного читання у другому класі:

І. Організаційний момент.

II. Підготовча робота.

  1)вступна бесіда;

  2) Робота з виставкою книжок з теми.

ІІІ. Читання вчителем уголос художнього твору.

ІV. Бесіда – міркування про прочитане.

V. Самостійне ознайомлення учнів з новою книжкою, яку вони мають читати (розглядання книжки до читання, визначення її орієнтовного змісту).

VІ. Самостійне читання учнями мовчки запропонованого вчителем твору.

VІІ. Виявлення та оцінка вчителем якості самостійного читання-розглядання книжки та прочитаного з неї твору (шляхом проведення колективної бесіди).

VІІІ. Рекомендація до позаурочної діяльності на наступні 2 тижні.

Основний етап (3 клас)

Завдання:  формування навички і потреби самостійно, осмислено обирати і читати книгу.

Типи уроків на основному етапі:

  тематичні,

   жанрові,

  авторські,

  комбіновані,

  бібліотечні,

  інтегровані

Форми уроків:

  урок-звіт, урок-ранок, урок-роздум, урок-засідання клубу, урок- брейн- ринг, урок-звіт, урок-ранок, урок-роздум, урок-засідання клубу, урок- брейн- ринг.

Структура уроку позакласного читання на основному етапі (4 клас)

І. Організаційний момент.

II. Вступна бесіда.  Робота з виставкою   книг, прочитаних до уроку.

ІІІ. Обговорення прочитаного.

ІV. Доповнення, розширення, уточнення   читацького досвіду дітей учителем.

V. Підсумок уроку.

VІ. Завдання додому.

Орієнтовна структура уроку позакласного читання на підсумковому етапі

I. Повідомлення теми і мети уроку.

II. Актуалізація читацького досвіду школярів:

1) робота з виставкою книжок за темою заняття;

2) розгляд та короткий аналіз дитячих ілюстрацій до прочитаних творів;

3) прослуховування письмових відгуків про самостійно прочитані книги.

III. Активізація читацького мислення:

1) бесіда на основі прочитаних творів (із включенням запитань і завдань, спрямованих на розвиток ціннісних орієнтацій та формування вмінь висловлювати власне ставлення до прочитаного; робота над художніми засобами твору);

2) літературні вікторини, ігри, конкурси;

3) підсумок самостійної роботи учнів (оцінювання рівня підготовки учнів до уроку та активності під час обговорення прочитаного).

IV. Розширення читацького кругозору школярів:

1) розповідь учителя про нові книжки та їх авторів;

2) розгляд цих книжок, ознайомлення з зовнішніми та внутрішніми ознаками.

V. Підсумкова бесіда.

VI. Домашнє завдання:

1) повідомлення теми наступного уроку позакласного читання;

2) ознайомлення із списком рекомендованої літератури за темою наступного заняття (пропонується кілька творів на вибір; даються поради, де їх можна знайти);

3) уточнення завдань (коротко розповісти про прочитане, висловити своє ставлення до вчинків персонажів тощо);

4) пропозиції щодо виконання додаткових завдань за бажаннями учнів (проілюструвати прочитане, написати відгук, підготувати розповідь про письменника тощо).

Переглядів: 466 | Додав: Світлана | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Моя кнопка
Сайт вчителя початкових класів С.М.Гури
Пошук
Годинник
Точний час Харків
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Цей день в історії
Погода
booked.net
Рекомендую
Сайт творчої групи вчителів
 
Корисні кнопки
Освітній портал каталог сайтів Видавнича група «Основа» ІТЗО Академія інноваційного розвитку освіти Сервис онлайн тестирования Мастер-Тест



Інститут спеціальної педагогіки і психології НАПН України Відкрита група у Facebook "Інклюзивна освіта в Харківській області"
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024