Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 04.05.2024, 23:04

Сайт вчителя 

початкових класів

Гури Світлани Миколаївни 

Меню сайту
Вікепедія

Wikipedia

Корисні сайти
Міністерство освіти і науки України Департамент науки і освіти Харківська академія неперервної освіти Відділ освіти Валківської РДА Освіта.ua Картинки по запросу картинка олександрівська школа Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені І.С.Буряка Урядовий сайт
Нова школа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Онлайн-курс
Онлайн-курс для вчителів початкової школи
PISA
PISA
Сайт існує
Головна » 2017 » Серпень » 14 » Як навчатимуть молодших школярів у цьому році
19:50
Як навчатимуть молодших школярів у цьому році

Похожее изображение

Міністерство освіти і науки надало школам рекомендації щодо особливостей навчального навантаження та оцінювання школярів початкових класів. Відповідні методичні рекомендаціїщодо викладання навчальних предметів у 2017/2018 навчальному році надіслані навчальним закладам країни.

Зокрема, в освітньому відомстві наголошують, що у першому класі домашні завдання дітям не задаються. У других-четвертих класах обсяг домашніх завдань з усіх предметів має бути таким, щоб витрати часу на їх виконання не перевищували: у 2-му класі – 45 хвилин, у 3-му класі – 1 години 10 хвилин, 4-му класі – 1 години 30 хвилин.

У Міністерстві освіти підкреслюють, що домашні завдання також не мають задаватись учням початкової школи на вихідні, святкові та канікулярні дні.

«Недопустимим є перевантаження учнів завданнями, які містяться у додаткових посібниках, зошитах з друкованою основою: зафарбовування малюнків, складання схем, таблиць, виконання додаткових завдань і вправ, написання домашніх творів тощо», - йдеться у рекомендаціях відомства.

Частину навчального навантаження з фізичної культури у початковій школі, за наявності відповідних умов, навчальні заклади можуть використовувати на вивчення окремих навчальних предметів, що забезпечують рухову активність учнів, зокрема, хореографії, ритміки або плавання.

Оцінювання навчальних досягнень учнів у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової має здійснюватись лише вербально. Також, за рішенням педагогічної ради школи словесна характеристика знань, умінь і навичок, може надаватися учням другого класу.

У міністерстві зазначають, що вчителі мають вільний вибір форм організації навчально-виховного процесу, способів навчальної взаємодії, методів, прийомів і засобів реалізації змісту освіти. Також вчителю забезпечується право самостійно переносити теми уроків, відповідно до засвоєння учнями навчального матеріалу, визначати кількість годин на вивчення окремих тем.

Методичні рекомендації МОН також містять поради щодо активного запровадження вчителями інтегрованих уроків.

«Сприйняття світу учнями 6-10 років за своєю суттю є цілісним як цілісне і саме довкілля. Потреба подолати протиріччя між розподілом освітнього процесу на окремі предмети, з одного боку, і цілісністю світу та цілісністю сприйняття дитиною довкілля, з іншого, потребує активного запровадження інтегрованих уроків», - зазначають в Міносвіти.

У межах таких уроків має вивчатись підпорядкований одній темі матеріал із різних навчальних предметів, Головною метою інтегрованих уроків має бути не виклад максимального об’єму інформації, а формування цілісної картини світу і підвищення пізнавального інтересу учнів.

Переглядів: 366 | Додав: Світлана | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Моя кнопка
Сайт вчителя початкових класів С.М.Гури
Пошук
Годинник
Точний час Харків
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Цей день в історії
Погода
booked.net
Рекомендую
Сайт творчої групи вчителів
 
Корисні кнопки
Освітній портал каталог сайтів Видавнича група «Основа» ІТЗО Академія інноваційного розвитку освіти Сервис онлайн тестирования Мастер-Тест



Інститут спеціальної педагогіки і психології НАПН України Відкрита група у Facebook "Інклюзивна освіта в Харківській області"
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024