Коментар міністра освіти і науки Лілії Гриневич щодо основних норм проекту закону «Про повну загальну середню освіту», який узгоджений Кабінетом Міністрів та поданий до Верховної Ради.
Проект закону «Про повну загальну середню освіту», що доповнює закон «Про освіту» і дає реальні механізми для реалізації реформи Нова українська школа для учнів, учителів, батьк
... Читати далі »
Експертне оцінювання професійних компетентностей вчителів-учасників сертифікації, окрім використання інших методів експертного спостереження, має включати інтерв’ювання директора школи та його заступника. Відповідна норма міститься у Методиці експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації, що затверджена Державною службою якості освіти.
Державною службою якості освіти затверджена Методика експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації. Відповідний наказ підписаний головою служби Русланом Гураком.
Методика призначена для проведення експертного оцінювання професійних компетентностей вчителів-учасників сертифікації шляхом вивчення практичного досвіду їх роботи.
Міністр освіти Лілія Гриневич повідомила, що Міністерство освіти не влаштовують методики проведення атестації вчителів. Про це вона сказала в ефірі луцького 12 каналу. За словами міністра, під час атестації вчителів, як правило, оцінює директор і комісія всередині самої школи. «Тобто ця атестація не є незалежною, і вона дуже залежить від особистісних стосунків керівництва школи і самого учителя», - наголосила міністр. Вона нагадала, що цього року Міносвіти проводить експеримент з добровільної сертифікації вчителів, ідея якої полягає у пілотуванні зовнішньої сертифікації. «Я передбачаю, що сертифікація колись замінить цю недосконалу атестацію вчителів. Сертифікація складається з кількох частин. Учитель має пройти зовнішнє тестування з методик викладання і знання свого предмета, після цього Державна служба якості освіти виїжджає на місце роботи учителя і проводить моніторинг його
... Читати далі »